Sposoby wysyłki, formy transportu
I. Zasady wysyłki zamówionego towaru:
1. Wysyłki realizowane są w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania płatności.
2. Zamówienia złożone, opłacone i zaksięgowane do godziny 13 realizowane są w tym samym dniu roboczym.
3 .Na terenie Polski towar wysyłany jest kurierem DPD, DHL Inpost lub do punktów odbioru, w zależności od wybranego sposobu dostawy.
4. W skrajnych przypadkach wysyłka może zostać opóźniona do 14 dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
5. Opłaty za opakowanie i pakowanie wliczone są w koszty wysyłki.
6. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.
7. Po wysyłce wysyłamy automatycznie na maila numer śledzenia paczki (tracking)
8. Towar do wysyłki jest odpowiednio zabezpieczony.
9. Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera, czy nie została naruszona bądź uszkodzona podczas transportu. W przypadku zastrzeżeń prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego u przewoźnika.
10. Przesyłki są ubezpieczone na wypadek uszkodzenia. Bez wypełnionego formularza reklamacje nie będą uwzględniane.
11. Nie łączymy zamówień bez wcześniejszego kontaktu mailowego lub telefonicznego.
12. Do każdego zamówienia dołączamy rachunek fiskalny lub fakturę VAT (link do pobrania faktury wysyłamy w email).
13. Faktury VAT wystawiamy tylko dla zarejestrowanych firm.
II. Stan realizacji zamówienia i wysyłki
1. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu w zakładce "Historia i szczegóły moich zamówień".
2. W przypadku zakupu na Allegro o zmianie statusu klient zostanie poinformowany drogą mailową.
3. W celu uzyskania numeru śledzenia prosimy skorzystać z formularza dostępnego na stronie.
4. Kupujący zostanie mailowo poinformowany o kolejnych etapach realizacji zamówienia.
5. Po wysłaniu towaru kupujący otrzyma na maila link do śledzenia przesyłki, zawierający jej numer.
6. Zamówienia nie opłacone w terminie 7 dni roboczych będą automatycznie anulowane.
III. Zwroty i reklamacje
1. W przypadku zwrotu lub reklamacji towar należy dostarczyć na własny koszt lub osobiście do siedziby firmy:
Konsolowo
ul. Teligi 24
30-835 Kraków
tel. 530 001 377
2. Przesyłki za pobraniem, bez wcześniejszego uzgodnienia nie będą odbierane.
3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (testy diagnostyczne reklamowanego sprzętu nie wykazały usterek) klient zostanie obciążony kosztami transportu (20 zł. brutto), oraz kosztami operacyjnymi (50 zł brutto).
4. W przypadku zwrotu towar musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i nie może posiadać śladów użytkowania.
5. Zgodnie z zaleceniami producenta w przypadku jakichkolwiek problemów z zakupionym sprzętem w pierwszej kolejności należy zaktualizować oprogramowanie konsoli.
6. Nie opłacone zamówienia zostają anulowane po 7 dniach roboczych.
7. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie można zwrócić, bez podania przyczyny. W tym celu należy w terminie do 14 dni kalendarzowych zgłosić ten fakt mailowo lub telefonicznie, a następnie w terminie 14 dni odesłać towar na adres firmy.
8. Do wysyłanego towaru należy dołączyć rachunek fiskalny lub kopię FV.
10. Przelewy zwrotne będą wykonywane do 14 dni roboczych od otrzymania towaru. Zwroty realizowane są tą samą metodą jaka została wybrana przy składaniu zamówienia.
11. W skrajnych przypadkach jak konieczność sprowadzania towaru z zagranicy, reklamacje mogą się opóźnić o 28 dni roboczych.
12. W przypadku zwrotu części serwisowych tj. zasilaczy, laserów, baterii, płyty głównych, napędów itd. konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Oznacza to, że kupujący ma prawo ocenić i sprawdzić towar, ale tylko w taki sposób w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym (czyli sprawdzić jego kompletność czy parametry techniczne). Konsument nie może bowiem normalnie użytkować rzeczy, w przeciwnym razie odstępując od umowy może zostać obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem jej wartości. Dla przykładu, jeśli konsument zamontuje zakupiony towar (w szczególności części serwisowe tj. lasery, zasilacze, napędy czy układy elektroniczne) to wartość towaru zostanie pomniejszona o 20% ceny towaru.
13. Towar rozpakowany przez konsumenta uznaje się za towar używany.
14. Stawka 1 roboczogodziny wynosi 80 zł. brutto.
15. W przypadku uszkodzenia opakowania np. przez rozcięcie blistra, zniszczenie kartonika, popisanie go kodami zwrotu, danymi adresowymi itd. będzie odpowiednio pomniejszona.
16. Zwroty bez załączonego dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura VAT) nie będą rozpatrywane.
IV. Gwarancja i rękojmia
1. Wszystkie sprzedawane produkty objęte są gwarancją
2. Jeśli okres gwarancji nie jest podany na karcie produktu, oznacza to, że wynosi ona 12 miesięcy
3. Wszystkie części serwisowe i akcesoria oznaczone są plombami gwarancyjnymi. Zerwanie lub uszkodzenie jest jednoznaczne z utratą gwarancji.
4. W przypadku, gdy produkty będą użytkowane w sposób nie zgodny z ich przeznaczeniem gwarancja nie będzie obowiązywać.
5. W przypadku zauważenia śladów ingerencji (lutowanie, rozbieranie) lub czynników zewnętrznych jak zalanie, upadek, przepięcie gwarancja również nie obowiązuje.
6. Części zamienne (serwisowe, naprawcze) powinny być montowane przez wykwalifikowanego serwisanta w specjalnych warunkach (ochrona ESD). W przypadku jeśli takowe warunki nie zostały zachowane gwarancja obowiązuje.
7. Wszystkie akumulatory i baterie, również te zamontowane wewnątrz sprzedawanych urządzeń, ze względu na specyfikację produktu, objęte są 6 miesięczną gwarancją.
8. Na oferowane produkty udzielana jest 24 miesięczna rękojmia.
W przypadku niejasności zachęcamy do zapoznania się z artykułem na stronie UOKiK:
http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwrot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/index.html
UWAGA! Nie odpowiadamy na SMSy!